петак, 27. новембар 2009.

Upravnom odboru ULUS-a, članovima i javnosti

Upravnom odboru ULUS-a, članovima i javnosti

Zahtevamo u skladu s odredbama Statuta (član 4. i 5.) koje afirmišu javnost rada da se:

1. Članstvo najvećeg udruženja u Srbiji putem Biltena informiše o rezultatima održane Izborne skupštine iz aprila i maja ove godine.

2. Izveštaji za bilten sa Skupštine dopune informacijama o konstituisanju organa i tela ULUS-a, kao i verifikaciji od strane nadležnog državnog organa za organ upravljanja.

3. Članstvo izvesti o problemima u radu Upravnog odbora koji su doveli do ostavke predsednika Upravnog odbora i izboru novog predsednika.

4. Upravni odbor upozna javnost o razlozima koji su posle više od šest meseci rada doveli udruženje u stanje potpune informativne blokade.

5. Hitno utvrde razlozi za devastiranje sajta ULUS-a .

6. Članstvo upozna sa svim aktuelnim problemima u sferi zakonodavne aktivnosti i nerešenih socijalnih pitanja, kao i predstojećim aktivnostima u vezi sa razrešenjem aktuelnih problema.

7. Odgovori na pitanja postavljena u više navrata koja se odnose na netransparentnost u finansijskom poslovanju ULUS-a (ugovori o ustupanju objekata koje koristi ULUS, raspolaganje prihodom ostvarenim od aukcije Zvona Metohije) i razjasne sve sporne procedure u donošenu odluka o korišćenju ateljea.

U Beogradu

27.11.2009.

Inicijativni odbor članova ULUS-a

Predrag Kočović
Anica Vučetić
Vlada Ristivojević
Dobrica Kamperelić
Mirjana Denkov
Nina Todorović
Dragoslav Krnajski

1 коментар:

  1. Vidi link, sta rade u Vojvodini po pitanju kulturne politike!
    http://www.zakulturnepolitike.net/

    Bilten ne bi moralo da se stampa, jer je to veliki trosak, kako za samu stampu, tako i za slanje, a od tih para, koje po mojoj proceni nisu manje od 2000 eu godisnje, bi se mogle mnoge druge stvari resiti, naci ljudi koji bi odrzavali sajt, a ne da to neko radi volonterski, kao sto sam cula da je bio predlog, ili za 20 eu mesecno, kao sto bi to neke kolege ocekivale.
    po meni je jos problem, sto nema tendera za dizajn kataloga, i sto kako ko sedne kod nas u fotelju, tako on nastoji da preuzme korimilo, tj da preusmerava finansijske tokove, pa sebi dopusti da "dovede" dizajnera, za "samo" 200 EU honorara, za sta je pouzdano znam da ima ljudi koji bi to isto uradili i za manje para, i jednako dobro, ako ne i bolje!
    Pored ovoga ja imam nekoliko predloga za izmenu poslovanja ULUS/a i ne svidja mi se sto Vlasta koji vodi sajt, je jedini koji ima podatke o e/mail adresama umetnika, i kada bih htela da obavestavam ljude o necemu, treba sve da ide preko njega! Tako je konkurs koji sam imala za galeriju koju otvaram, objavio 20 dana kasnije!Zar ne bismo i mi mogli da imamo jedan ovakav formular na sajtu, pa da ljudi koji nesto objavljuju sami to uplowduju? Zasto da to neko kontrolise, i ne ispunjava obaveze na vreme i uzima jos i pare za to?

    I kome bih ja trebalo da dam svoje predloge za izmenu rada udruzenja i izmenu delova statuta?

    Pozdrav, Gabriela Vasic

    ОдговориИзбриши